Hanımlar selam happy momdan yeni geldim 6 günlük bebeğim var sezaryen doğum yaptım hastanedeki iki gün ve eve geldiğim gün meme emiyordu fakat 3. Günden sonra meme asla veremedim tutmuyor mecbur sağmaya başladım ne denediysem olmuyor iki üç dk çekiyor sonra ağlıyor çığlık kıyamet hastaneye götürdüm hemşireler yardımcı olsun diye burnu tıkalı ondan dediler orda açtık bi 10 dk emdi fakat eve gelince yine tutmadı iki üç dk harici göğüs ucum müsait ve 2 saatte bir sağdığımda 60 cc kadar süt çıkıyır çok üzülüyorum emmez bir daha diye ne önerirsiniz??