Mhulya011 Kızlar kullanan var mıdır. Özellikle bebeklere ileride tüy cıkmaması için. Yan etkisi vs var mı. Bilgisi olan da paylaşır mısınız
Hanis Ben kullanıyorum kizima 1 senedir yani oyle aman aman azalma yok pek etki etmedi sanki ama devam edecegim tuy görünümü hafiflesti biraz