aylizinannesiii benim çok çok düşüktü 0,002 falandı değerim aşırı yorgun ve soluk soluğa kalıyordum terliyordum bazen üşüyordum doktor bana oturuyorsun ama vücudun koşuyor dedi kalp krizi riskim vardı çok şükür kurtuldum ameliyatla, bebeklerde durum nasıl olur bilmiyorum ama kilo alımı yavaşlıyor benim bebeğiminde 4. Aydan sonra kilo alımı azaldı biz 200 gr falan alıyorduk ben doktora sordum acaba tiroit mi var onda da diye tahlil yaptırdık temiz çıktı sonrasında süt alerjisi olduğu çıktı bir aydır diyet yapıyorum ben, ama sen ihmal etme endokrine götür çok düşükse vücut için zararlı