Dtbrc her sahdıgonız sütte süt yagı var sütü dolaba koyduktan sonra dikkat edin üstte katı koyu bş tabaka oluyor ısı dereceleri farklı sütleri bir araya getirdiginizde bu süt yagı kalitesini düşürüyor muş aynı hatayı bende yaptım doktorum anlatmıştı bebege kilo yapan asıl emmesini istediğimiz süt en arkada olan yaglı süt dedi o yüzden bebekleri her memede 20 dk 25 dk tutun diyoruz demişti bana