AND-20 Momsmom bende istiyorum ama eşim bende kullanmak istiyorum diyo onun için kanguru bakıyorum bende
Kbrasg Momsmom Burda birinin önerisi ile instagramda hbs silingten aldım çok memnunum evde de kullanıyorum bebeğım mızıklandığında sakınleşiyor
Mircet Momsmom sling değil ama kanguru tavsiyesi verebilirim baby plus balance çift yönlü 4. Aydan sonra kullanmaya başladık öncesinde yeni doğan aparatıyla birlikte kullanmıştı kızım neredeyse 9 aylık oldu hala çok rahat kullanıyoruz
AND-20 Yamanikomm olmadı ama sırt destekli ve bacağı m şeklinde duran bakmamıź gerekiyomuş sadece bunu biliyorum 2 ay 15 günlük şu an 3.5 aydan sonra oturabildiği için o zaman tavsiye ediyolar kanguruyu da siling doğduğundan beri kullanılabiliyomuş
Yamanikomm AND-20 bazı kanguraların yenidoğan desteği varmış ama güvenemiyorum bende ama bşr arkadaşım valla yeni doğana kanguru kullandı ama hangi marka hatırlayamıyorum maalesef solomon baby sölediler bana istersniz sizde bir bakın
Yamanikomm Mircet merhaba birşey sormak istiyorum 40 ından sonra filan almak istiyorum bu kangıruyu öneriyomusunız bide yenidoğan aparatı gerçekten uygunmu
Mircet Yamanikomm evet hiç bir sorun yaratmadı kalça çıkıklığı falan tepe tepe kullanıyoruz diyebilirim kucakta durmayı aşırı seven bi bebel olduğu için ev işlerinde kolaylık oldu ya da yürüyüşe çıktığımızda hemen uyur
kirlibeyazkedi Büyüyen kanguru aldım çok memnunum. Babyboroosh markası. Aparat kullanmadan bebeğin büyümesine göre surekli ayar guncelleyebiliyorsunuz. Oğlum çok rahat etti. Ergonomik ve 4 yönde kullanılabiliyor.