yagmurum_53 canım aynı durumu ben yaşadım ilk özelde çektik sağ kalçasında sorun vardı bi ay sonra tekrar gel dedi bi ay sonra tekrar gittik ultrasonu çeken doktor sağolsun çocuk dışında herşeyle ilgileniyordu oradakileri azarlıyodu düzelmemiş dedi bizi ortopediye gönderdi ortopedicide omuzdan bacakları sabi tutan arteller var ondan takmamız lazım dedi neyse güvendik hemen o gün aldık taktık 3 hafta böyle kalması gerekiyor dedi çocuğu o halde görünce dayanamadım başka bi özel hastaneye gittik ertesi gün hiç bişeyi yok dedi şaka gibi hatta post açmıştım bende burada bununla ilgili ikinci gittiğimiz yer bir ay sonra yeniden gelin içinize sinmezse tekrar ölçelim dedi tekrar gittik ve yine normal çıktı değerler öok şükür 🙏🏼 Biraz uzun anlattım ama hala çocuğum o artellerle gözümün önüne gelince sinir oluyorum