Merhaba anneler. Bebeğim 18 aylık. Cuma günü aşı olacaktık biraz ishal olmuş bebeğim. Aşıya gittik geldik o gece ateşli bir gece geçirdik. Cuma dan beri çocuğum sürekli tuvaletini yapıyor ve sürekli memede durmak istiyor. Normalde TV izletme taraftarı değilken dursun biraz memeden gitsin diye TV izletiyordum vicdan azabı hissediyordum. Bir kaç gündür tek başına TV bile izlemiyor. Sürekli benimle olmak istiyor. Tuvalete bile yollamıyor. Çok mız mız oldu.
Öğle uykusuna yatırmaya çalıştım çok uykusu var uyumuyordu. Yatağa bıraktım kendisi uyur belki diye oynadı oynadı yatakta ağırlaştı bı baktım yarım saat geçmiş uyu artık diye az biraz sesimi yükselttim ağladı. Kıyamadım kucağıma yatırdım çok uykusu olduğu için hemen uyudu. Yatağına koydum bağıra bağıra ağlayarak uyandı ben de 1 saat uğraşınca uykusu olup da yatağa koyup uyanınca iyice sinirlendim ismi söyledim yüksek sesle uykulu olduğu için çok kötü hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı. Ben de çok kötü oldum. Birlikte ağlamaya başladık benim ağladığımı farkedince daha da kötü oldu tamam annem yok birşey ağlamıyorum diye ağlamamı içime attım. Baktım ikimizde kötüyüz salona geldik TV açtım. Şimdi internetten çizgi film izliyor. Hâlâ uyumamak konusunda ısrar ediyor.
Bulaşıklarım duruyor,yemek yok, kıyafetleri var elden geçecek ishal olduğu için kirlendi, süpürge yapmam lazım ama kucağımdan inmiyor uyumuyor da. İş yapacak psikoloji de kalmadı zaten vicdan azabından çok kötüyüm. Ağlamaya, yalnızlığa ihtiyacım var çocuk görüyor o da kötü oluyor diye aglayamiyorum da.
Neyi, nasıl yapmam gerektiğimi bilmiyorum artık. Eşimi aradım söyledim çocuğun psikolojisini bozacaksın diyor doğru söylüyor. Çocuğu etkileyeceğim için daha çok üzülmeye de başladım.
Benimkisi mi sadece böyle, ben kötü bir anne miyim diye kendimi sorguluyorum. Ne yapabilirim biraz bana yardımcı olur musunuz?