Merhaba arkadaşlar 17 günlük taze anneyim🥰 sizlere sorum su kizim sürekli emmek istiyo ac mi tok mu ayrim yapamıyorum cevremdekiler emdiginde uyumasi gerekir falan diyorlar ama uyumuyo yani cok az uyuyo kolik bebek mi sutum yetiyor mu bilemedim kontrol gününe var daha emzik denemedim ama deniycem bu gidişle 😏 sizler bu sureci nasil geçirdiniz neler yaptınız bi yeterlilik sorgulamasi yapiyo insan ister istemez 😔😔