Ebruseyda 2-3 yıl önce bende öyleydim gitmediğim dr kalmadı ev ilaç dolmuştu . Yazılan ilaçlarıda içmeye korkuyordum yan etki yapıcak diye. En son bütün doktorlara çıktıktan sonra psikoljk olduğunu anladm ve doktorun verdiği antidepresanı her gün küçğk küçük parça içip öyle bütüne geçtm. Çünkü çok yıprandım anladım ki o haptan başka benım derdine çare olcak yok ve insanlarıda hastalık konuşmaktan son derece sıkmıştım artık kızıyolardı bana , bende kendime çok kızıyodum o yüzden başladım bi daha bitti gitti şükür 🤲