cokcocuklu
Ben şu yöntemle ilerliyorum ama tabi biz 8,5 aylık olduk ek gıdaları hazırlayıp kaynar haldeyken minik kavanozlara alıp sıkıca kapağını kapatıp bezle sarıp kapağını tutturuyorum sonra dolaba koyuyorum bi kaç çeşit yapıp dönüşümlü tek kullanımlık olarak olarak yediriyorum o şekildede deneyebilirsin bu şekilde 10-15 gün mis gibi kalıyor