Bebeğim 2 aylık yaklasık bir aydır kabızlık sorunu cekiyoruz biogaia kullanıyorum aynı zamanda mama + anne sütü gidiyoruz ama bebeğim benım uyarmam olmadan veya fitil olmasan kakasını yapamıyor nenyapıcagımı sasırmıs durumdayım yapamadıgı için iştahtan da düşüyor cok üzülüyorum ne yapabilirim