Kızlar bebeğimde uzamış sarılık var halen devam ediyor bir artıyor bir iniyor , herneyse detaylı kan ve idrar verdik, bazı şeylere bakıldı. İdrarda Eser miktarda reduktan madde varmış yani laktoz alerjisi gibi bir genetik rahatsızlık olabilirmiş. Ama değer pozitif çıkmadı. Eser miktarda çıkmış yani ne pozitif ne de negatif. Doktor bana çocuk metabolizma bölümüne Git dedi. Bende şimdi çapa Cerrahpaşa falan araştırıyorum ama yani aklıma takıldı var mı sizde de böyle olan ve iyileşen. ??
İdrarda reduktan maddenin eser miktarda yani az miktarda olması , canımı sıktı inşallah sonuç anlamlı değildir