Merhabalar öncelikle şimdiden bayramınızı kutlarım geldi geçti
ek gıdaya 9 gün kaldı ben 2 3 gündür veriyorum bişeyler 3 gün kuralına uymaya çalışaraktan lakin cok fazla öğürüyor her ağzına verdiğimde ögürüyor besini sütümle sulandırıp sıvı kıvamda vermeye çalışıyorum yine olmuyor çatalla ezip verdim hep ögürdü bugünde brokoli havuç blender yapıp verdim ögürdü sulandırdım gene ögürdü yoğurdu yedi sevdi ben hep çatalla pütürlü gıda alıştırıcaktım ama çocuk hiç sevmedi arkadaşımın doktoru aşamalı git 1 ay mama kıvamında ver sonr açatalla ez demiş emziğe salatalık koyuyorum emerek yiyor meyvede vermemeye çalışıyorum uzun süre vermicem sebzeye alışana kadar diye düşündüm var mı bi çareniz yada sevebileceği tarif yada ne yapmam lazım yardım :(
ögüreceğini kusacağını okumuştum ama her ağzına verdiğimde aynı refleksi yapıyor