Zynpkumsal benim çocuğum da genelde böyle, bana pek gülmez, başkalarına kahkaha şov. ama ben dert etmedim, beni görev insanı olarak görüyor diğerlerini oyun arkadaşı. ben emziriyorum, hatta memede yaşadı uzun bir süre diyebilirim, yani emzirmemenizle bir ilgisi olduğunu düşünmeyin diye söylüyorum bunu. biraz büyüyünce aradaki farkı anlarsınız bence.