tgbmhr şimdi ben bebeği kontrole giturudm ebeye sordum ben üç aylık iğneden olmak istiyom dedim oda adetliyken gel dedi zaten ogun adetin 4. Günüydü yaptı iğneyi ki üç gün daha adet gördüm bidaha kanama. Olmadı uygulama indirdim Nisan 4 te bidahaki adet tarihimde bakalım gelcekmibyoksa düzensizlik mi olcak takipteyim