Ezalyek ben pek sosyal medyada paylaşmayı sevmiyorum ya. Toplasanız 2 senedir yüzünü gösterdiğim bir fotoğraf paylaşmışımdır.
Bu çocuğu nazardan sakınmak değil de, ona saygı duymak gibi bir şey aslında. Benim düşüncem o yani. Belki ilerde “anne beni niye paylaştın!!1!1!!” der. Ergenyus olduğu zamanlarda🥲🥶