Bebegimm1 hımmm anladım canım bizimki de kedi maması gibi kokuyor 😬ilk neocate vermişti doktorumuz oda çürük patates gibi kokuyordu bize çok şükür similac alimentum çok iyi geldi inşallah ek gıda ya geçince sizinde biter biz bugün lor peynir vereceğiz bakalım inşallah bi sorun yaşamayız