Vegaferon u bir ay kullandım herhangi bir sorun yaşamadım. Ama bu rengi yüzünden bütün kıyafetleri batikon sürülmüş gibi oldu çünkü oğlum hemen elini ağzına sokuyodu. Bizde sidefer kullanmaya başladık doktorumuzun önerisiyle. Şuan için Bi sıkıntı yok.