mermik elbiselerine bende bayıldım. Geldiler bayıldım. Ben 3-6 ay siparş verdim toplam 230 liralık. Bana hepsini 0-3 ay göndermişler birisinde yırtık vardı kocaman o yırtık olanın bir kısmınıda başka renk iple dikmişler elle dikmişler sonradan bariz belli düşün. (Hadi o yırtık olmasa dikkatsizlik derdim hepsini nasıl yanlış beden gönderebiliyorlar.)2 tane de bandana söylemşştim mesaj attım böyle böyle dye faturayı koydum yanına bedenleri çektim 230 lira ödemişim bana cevap olarak kusura bakmayın isterseniz vermeyin 70 liralık hediye çeki verelim yazmış.bende 230 lira ödedim ben dedim. Bebeğime olmamıs 0-3 ay napcam olmayan kıyafetleri turşusunu kurcam sanki😅. Yırtık olanıda çekip attım konusmalarımız duruyor inanmayana instagramdam atayım buradan beceremedim foto yüklemeyi. Birde iadeyi sadece ptt yapıyor bayramdaki kapanmaya denk geldi gidemedik demiyorlarki süreyi uzatalım. Eşim gitti almamış ptt buradan alamıyoruz demiş eşimin işleride çok meşgul. Allahtan erkek kardeşi gitti de. Oda gitmiş başka ptt ye buradan almıyoruz demiş ertesü gün başka birtanesine gitmişlerde almışlar bakalım iade gelecekmi henüz gelen giden yok. Geçen ayın 6sında mı ne almıstım