Durunun_annesi Merhaba hanımlar 6 buçuk aylık bir kızım var. Park beşiğimiz var üst katında yatıyor şuanda. Sizler ne zaman alt kata indirdiniz bebeğinizi? Karar veremedim indirsem mi?
Buglem Durunun_annesi ben daha dün indirdim canım kızım üst kattayken kenarlardan tutunup kalkmaya başladıktan sonra indirdim aşağı düşmesin diye
Deletedmom37 Durunun_annesi 7 aylık henüz indirmedim. Bende merak ediyorum ne zaman indiriliyor. Şurada bekleyeyim ☺️
Suledogan05 Bende 7 bucuk aylikken indirdim canim gece tutunup kalkmaya çalışıyordu uykusunda oyuzden sende gözlemle tehlikeli gordugun anda indir assagiya