Kızlar birkaç gündür kaşıntı vardı vajinada.mantardan şüphelendim.bugün doktora gittim.Dr fitil yazıyorum dedi.bide travazol.travazol evde vardı uyguluyordum ama geçmedi.prospektüste fitili vajinadan itebildiğiniz kadar ileri itin yazıyor.kullanan arkadaşlar bilgilendirebilir mi???gece mi kullanmalıyım yoksa gün içerisinde mi???