Dezehs 4 günlükten itibaren sma optipro kullandık canım. Meme+mama olarak devam ettik hep. Bebeğim gazlıydı ama mamadanmıydı bilemiyorum. Bi ara aptamil aldık gaz yapmayan bi çeşidiydi hatırlamıyorum tam olarak adını ama onu hiç sevmedi. 3,5 aylığız şu an hala sma ya devam. Bu arada 2. aya girdiğinde hiç gaz sorunumuz kalmadı.Kilo alımıda gayet güzel şu an. 👍🏻