ftmird Kızlar bebeğime bunu kullanıyorum gaz için günde 2 defa 3ml olarak veriyorum iyide gelmişti ama bu 2 3 gündür gaz sancıları başladı ağlama krizine giriyor yine günde 3 kez versem sıkıntı olur mu sizler nasıl veriyorsunuz bebişlerinize bebeğim 1 ay 23 günlük
fatmanurkantar ftmird ben damlalı olandan günde 2 sefer sabah akşam 10 damla verdim dr bana eğer aşırı gazlanırsa sabah 6 öğlen 6 akşam 6 şeklindede verebilirsin demişti anlık gaz giderici bunlar ama bir dr yazın cevap verecektir size
Karakiz ftmird ben gunde 4 kere veriyrm bi cay kasigi sikinti olmuyo bide emzirmeden once verebikirsiniz ben oyle veriyrm sonra emziriyrm gazi fazla kalmiyo
ftmird Rose21 onu bende kullandım canım ilk zamanlar iyi geldi de sonra yine aynı oldu sanırım bünyeleri de bi süre sonra alışıyo