Kizlar çorba yapamadığımda bir alternatif olsun diye aldım ama üzerinde yazan tarifi yapıyorum çok sulu oluyor çorba gibi. Muhallebi kıvamında olması gerekmiyor mu? Ben kafama göre hazırlıyorum muhallebi gibi olana kadar acaba bunun bir zararı varmı “bilen” varsa yardımcı olursa sevinirim.