Busrasy bizde neredeyse dört ay falan çektik tabaka gibi oldu hep zeytın yagı karbonat yaptım kar etmedi en sonunda doktor hşpokort berdı uc gun gunde bır kez kullandık geçti ardından uc ay gecti dun baktın ıkı yerde mınık mınık vardı hındıstan cevızı yağı sürdum taradım yıkadım geçti gibi duruyor aklıma geldıkçe hindistan cevızı yağı suruyorum sacları baya gürleşti ve uzadı