nurdan-pltkn aminnnn🤲😀 ben de ilk aylarda depresyona girmiştim hep böyle mi gidecek diye. Uyutana kadar akla karayi seçiyorduk, sabah 4, 5, 6… oda oda dolasir dururduk. Şimdi saati geldi mi beşiğine yatmak için aglar oldu. Beni de buradan okuduklarim korkutuyor, yok 4. ay atağı falan… uyku aliskanligi bozulacak diye ödüm kopuyor. Eşim çok etkileniyorum diye forumdaki postlari okumami yasakladı, o derece😄😄