Kızım şuan 7 ay 9 günlük yaklaşık 5,5 aylıktan beri yürüteç(örümcek) kullanıyor bende havanın iyi olduğunda bahçemize indiriyorum ordada biniyor ama hep patik giydirip indiriyorum bahçeye haliyle patikte mahvoluyor ilk adım ayakkabısı almam uygun olur mu ki ayağı şuan 18 numara