dilara10 Merhabalar. Eşim 5 gün önce covid olduğunu öğrendi akabinde bana da test yapıldı benim negatif çıktı. Bugün 5. Gün belirtim yok, bu saaten sonra pozitife dönme olasılığı nedir?
Slcn42 dilara10 canm benm esimde 8 gün oldu kovid olalı bana test yapılmadı hiçbir belirde yok bekleyeym şurda🙈
TalentedMom dilara10 6 gün sonra semptomlar çıkıyor eğer yan etki olursa tekrar yaptırın temaslı olduğunuz için pozitif çıkma olasalığı yüksek
Gzempern dilara10 Canım 15 nisanda eşim covid oldu ben yeni doğum yaptım emziriyorum diye test vermedim ama karantinanın 8 inci günü fark ettiğimde koku alamıyordum ama ben zaten karantinadayız diye teste gitmedim kendini 10 gün izole ettim komşumda olmuştu onun kızınında 5 inci günü kokusu gitmişti
Begum26 dilara10 beni eşimde olmuştu ama ben negatiftim karantina bitmeye yakın bende koku hissi gitti doktor da teste gerek yok ama eşiniz pozitif olduğu için sizde semptomlar gözükebilir demişti 1 ay oldu yeni yeni koku almaya başlıyorum
Gzempern dilara10 Hayır sadece kokum gitmişti 1 haftaya geri geldi ama eskisi gibi net değil koku almam
Canliva dilara10 İnan hiç bir belirti olmasa bile bazen pozitif olabiliyoruz bizim hiç çevremizde pozitif yoktu evden cikmamamiza rağmen 1 yaşında ki kızımın covid atlattığını öğrendik Allah’tan sağ salim fark bile etmeden geçip gitmiş