Yumudukannesi Allah aşkına bi bakın kızım 5 eylül de doğdu,ben 8 aylık diyorum ama kaynanam eşim 9 diyorlar beyin fırtınası yaparken kayboldum beni bi aydınlatın neye göre 8 neye göre 9 dbdhsjaj 😂😂😂😂
Mom088 Yumudukannesi 8 aylık ama 8+ 1 9. Aydan gün almış oluyor ya ondan diyorlar benimde annem öyle der hep
Dgndrmz Yumudukannesi 8 aylık canım. Gün almış olayını hiç sevmem gıcık olurum onlar desin boşver 8 aylık bebişin doğar doğmaz bir aylık olamaz sonucta. Bu şey olayına benziyo ya bazı yaşıtlarım dahi yaşını bir yaş büyük söylüyolar doğar doğmaz bir yaşında oluyolar sanki o şekilde hesaplıyolar 🤦♀️
Duruaslan01 Deletedmom5284 benim kaynanam doğduğu günü de saymıştı daha 1 günlük bile değildi😂 ben 2 ay 26 günlük diyorum o 3 aylık diyor 🤦♀️ daha 3 aylık olmamıza 4 gün var😂
ipekile Yumudukannesi hamilelikte uygulanan hesaplamayi hayatimizij geri geri kalaninda da uygulasak keske 😁 mesela hamilelikte 38+3 diyoruz 39 demiyoruz degilmi?bu da boyle.sizin cocugunuz 8 ay 6 gunluk 9 aylik degil.sevgiler 😊😇