Erdmalprshn Kızlar merhaba 💁🏻♀️Bir haftalık bebeğim var. Bana sanki kabızmıs gibi geliyor. Her bezi kakalı ama parça parça yapıyor sanki. Acaba bezi mi emiyor🧐 Günde 6 7 kere de yapıyor. Bu durumu yaşayan var mı ? Yardımcı olun lütfen 🥺
Yaren1annesi1 Erdmalprshn bir çay kaşığı zeytinyağı içir canım karnına yağla masaj yap iyi gelecektir işanlah
Erdmalprshn Yaren1annesi1 Ben de şimdi zeytinyağı verdim 2 cc kadar. Sulu yapıp da bez emdiği için öyle görünüyor olabilir mi sizce ?
Yaren1annesi1 Erdmalprshn olabilir canım sıkıntı yapma zaten 10 güne kadar kaka yapmaması sıkıntı değil düzelir işanlah