Oğlum 5 ay 11 günlük sağ üst köpek dişi patlamış bu normal mi başına gelen var mı çok şaşırdım. Yoksa başka bir şey olabilir mi acaba. Bu arada ben 3 aylıkken dış çıkmamışım kardeslerim de çok erken çıkarmış. Eşimin tarafında çok diş problemi var. Gorumcem 2 yıl tel takmış. Korkuyorum oğlumda da sikinti olabilir diye