Nihal1 18 gun gecti teste negatif cıktı 3 hafta önce corona olmustum ilaclar yaptı sanırım karnım belim agrıyo arada ama olamıyorum dün cok az akıntı seklinde kan gelmiş ondan önce Bi damla lekelenme gibi gelmiş ama sonra bişey yoktu