Sözde fenomen tayfa hepsi tatilde muğlada fink atıyorlar sadece otellerde de değiller dışarıda geziyor herkes yok maçtır bilmem nedir turistler için barlar açık böyle bişey olabilir mi ne midem ne kafam kaldırıyor artık bunlara niye bişeynolmuyor tamam biz çıkmıyoruz eee sonuç? Şimdi azalınca yazın gene kurdurcak millet eylülde gene başa sarıcaz dünyada kökü kazınmadan sınırlar da açıkken bitmez bu virüs artık kafayı yicem 2. Çocuğum oldu o da pandeide büyüyor tv ye bakmaya korkuyorum bundan sonraki hayatları hep evde mi gececek evde mi büyüyecekler