NurrA Anneler emzirme döneminde etli çiğköfte yediniz mi bi zararı var mıdır canım aşırı istiyor bebeğim 1 ay 4 günlük bu arada
Eslemsmom NurrA ben yemiştim ama etkisi olabileceği aklıma gelmemişti. Sabaha kadar ağladı yavrum perişan olduk, sonradan çiğ köfte yediğimi hatırladım 😌
Birceninannesi NurrA etli çiğ köfte bakteri riski dolayısıyla yenilmemeli. Nasıl hamilelikte de özellikle çiğ şarküteri ürünleri önerilmiyosa emzirirken de öyle. Çok canınız istediyse acısız ve etsiz yiyebilirsiniz
Zekimurendebizigorecekmi NurrA Etli normalde de önerilmiyor canım bence nefsini susturmaksa etsiz ye birkaç tane
Saitkereminannesi NurrA Etsiz yiyorum zararı da olmuyor alışıyor hatta acısız olursa bebeğime bile tattırıyorum 15 aylık ☺️