Mirosunannesi sana tavsiyem canım öncelikle sakın kafana takma bu cocuk niye uyumuyor diye kendini yiyip bitirme. Çünkü tam olarak ben aynısını yaptım devamlı o aylarda bebeğimi uyutmakla uğraşıyordum devamlı hemde niye uyumuyor neden böyle yok doktora git yok onu yok bilmem ne. Şimdi kendime gülüyorum neden kendımı yıpratmışım. Çevrem buna sebep oldu aslında devamlı etraftan o ayda bebeklet uyur bilmem ne diyip durdular. Ama her bebek farklı şuan bir düzene adapte olamadılar üstelik o aylarda gaz vs problemleri de oluyor. Gece uykusu düzenliymiş ne güzel. Oğlum şimdi 10aylık inan yeni yeni düzeni oluşuyor ki hala gece 100kere kalkan bir bebek. Çoğu ayında yeri geldi gece 3 e kadar uyumadı. Gündüz hiç uyumadığı günler o kadar çoktu ki. Zamanla geçicek merak etme sadece uyutmak için kendını yıpratma.