Linamommg biberon reddi meme dedi beslenme reddinden çok çektim.. zorlamayın uykuya dalarken verin. En az üç saat koyun bir de araya. Artık sık acıkmıyordur. Beslemeniz dört saati geçmesin. Biberon da değiltirebilirsiniz. Lansinoh güzel biberon:) inşallah bi an önce atlatırsınız