HiraNurveAnnesiii Selam kızlar 😉vücudum baya çatlak ve bunu gördüm trendyolda ,aranızda kullanan var mı memnun kaldınız mı ?Birde nerden aldınız acaba ?
denizsn HiraNurveAnnesiii lierac candır bacım al aldır hamilelikte kullandım çok şükür çatlağım yok annemde ablamda olmasına rağmen 🙏 ama ben eczaneden alıyordum hatta eczanede bir kere indirime denk gelmiştim 1 alana 1 bedavaydı 2 kutu 9 ay boyunca yetti bana. Tabi bebeyağı da sürüyordum ben aklıma geldikçe sürüyordum günde 20 30 kere 😂
denizsn melisaninannesi zaten doktorumdan duymuştum kremi foto yükleyebilsem atardım resmini reçete şeklinde yazıp vermişti mutlaka al çatlamak istemiyorsan diye.