nilcvsdanic bikerem 3 numara kullanıyoruz büyük gibi duruyor yada bana öyle geliyor bı numara büyüğü çok büyük olur
Musonn58 nilcvsdanic kaka yapmadığı sürece değiştirmiyorum. Bezinizi değiştirin. Yada Bi büyük bedene geçin
Gozdeergen nilcvsdanic ben de gündüzleri cırtlı bez kullanıyorum onda da taşma yaşamadım gündüzleri iki saatte bir değiştiririm altını gece bezi çok dolu olmasına rağmen taşma yaşamadım lavanta serisi olan bez bi bakın isterseniz
TalentedMom nilcvsdanic 1 yaşında oğlum yatarken değiştiriyorum sabah kalkınca değiştiriyorum tekrar gece değiştirmiyorum
Emir123ali nilcvsdanic 12 de bezi değiştiriyorum sabah 10 kalkıyor hiç sorun yaşmadım bazen 2 30 yatıyor sabah 11 de kalktığı oluyor yinede sızdırmıyor prima kullanıyorum
Omerinannesi342 nilcvsdanic bizde o sorun kalktı canım şişince bez aşağıya toplanıyordu şimdi olmuyor
Alparslanmirzabyrm Akşam 11 de falan takıyorum sabahta 9 10 civarı alıyorum bazen çok az sızma oluyo ayda 1 2 kere anca