nilcvsdanic Gece bebeğinizin altını değiştiriyorsunuz (biz degistirmedigimiz zaman yatak komple ıslak oluyor) siz ne yapıyorsunuz bu konuda
feamtrmea nilcvsdanic ilk aylar bizimde hep öyle oluyodu sabaha karşı hep kıyafetleri ıslanıyodu ama değiştirince de uykusu dağılıyordu bekle ki uyusun bidaha🤦🏼♀️
Deletedmom_56 nilcvsdanic Benm kızım 8aylık. Yatmadan 21:00de takıyorum sabah 6ya kdr ellemiyorum. Sızma olmuyor. Molfix 4 numara kullanıyoruz.
Milagrosoreiro nilcvsdanic 10,5 aylık ve değiştiriyorum maalesef.Çünkü kıyafetleri falan hep çiş oluyo. sallayarak değiştirdiğim için uyanmıyor benimki alıştı hatta kıyafetlerini bile değiştirmişliğim var
nilcvsdanic Eymeninannesi12 ben 9 gibi degistiyorum sabaha kadar beklersek yatağı ıslatıyor ama gece 1 2 gibi değiştirince öyle bı sorun olmuyor o zmanda uykusu kaçıyor
nilcvsdanic Deletedmom_56 bende 9 gibi alıyorum ama sabaha kadar dayanmıyor aslinda bezdende memnunum sleppy 3 numara kullanıyoruz
Deletedmom_56 feamtrmea Memnunuz. Sleepy kullandık ama sızdırdı ve hafif pişik yaptı. 10gün önce 7600dü. Ama doktorumuz kilosuna az dedi. Bizi baz almayın kilo olarak 😊
G1akbas Bebeğim altı aylık olana kadar gece iki üç defa değiştiriyorsun artik gece takip sabah degistiriyoruz sleepy kullanıyoruz. Gece yatarken bir numara büyük bez takabilirsiniz
Dmt-01 nilcvsdanic kaç aylık bebeğiniz benim bebeğim ilk aylarda gece emmek için uyandığında birkez değiştirirdim sonra bıraktım gece bez değiştirmeyi akşam yatarken değiştiriyorum sabah uyanana kadar ellemiyorum sıkıntı olmuyo 17 aylık kızım prima kullanıyorum
Mehtapakgl nilcvsdanic ben uykusu dağılmasın diye çıkarmıyorum. Ama baktım ayıptı o zaman değiştiriyorum gece 9 gibi yapıyorum sabah en geç 7 de çıkarıyorum. Sızdırma yapmıyor bebeğim 3.5 aylık
ssnnmm nilcvsdanic akşam 9,5-10arası takıyorum sabah 6 gibi kaka yapıyor o zaman alıyorum prima premium care kullanıyoruz hiç sızma ve pişik yaşamadık daha
Vanilya nilcvsdanic prizma premıum dan çok memnunum. Akşam 9 dan sabah 9 a kadar sızdırma da yok. Popo da kupkuru
Mucizem-Sare54 nilcvsdanic aksam yatarken degistiriyorum bidaha sabah 6 da hic öyle sizdirma olmadi öyle bez dolu doluda olmuyo zaten benim kızım
Yusufali06 nilcvsdanic gece kaka yapmadığı sürece değiştirmiyorum. Taşma da olmadı şuana kadar hiç. Baby turco kullanıyorum.