Sumeyyebaglan bizde tetagil kullanıyoruz normal de ama dişi patlatmak üzere olduğu icin çok canı yanıyor 3 gündür kullanıyorum Nurseyi buzdolabında koyuyorum soguk kullanıyorum günde 2 defa gece uykusuna geçmeden sürüyorum bizde ise yaradı sakinleştiriyor ama etkisi çok uzun sürmüyor tabi