[silindi] stresten olur, mevsim geçişlerinde gecikmeler olur. Testiniz negatifse biraz daha bekleyin. Bir de sürekli düşünmeyin düşündükçe de adet gecikiyor . Hormonal birsey sonuçta stres yapmayın. Çok aklınızda kalıyorsa da bi kan testi yaptırırsınız