Nisanannesi1 10 günlük kızım var beşiğinden haykırarak ağlıyor uyanıyor önceden sakince uyanıyordu kucağa alıştı sanırım. Sallamayada alışmaya meyilli ne yapıcam bilmiyorum nasıl uyutuyorsunuz yenidoğanları
Eymenaliii Nisanannesi1 Kucağa alışması için erken bence gaz sancısı desem onun içinde erken olabilir ama tahminim açlık veya gaz
Yusufali06 Nisanannesi1 10 günlük bebek normalde nerdeyse hiç uyanmaması lazım yani o günlerde çok çok uyuyorlar emzirmek için zorla uyandırılır genelde. Ama ağlıyorsa muhtemelen gazı vardır ya da açtır diye düşünüyorum
Gozdeergen Nisanannesi1 bebeklerde ilk 3 ay alışkanlık durumu olmuyor pek tam 3 ay bebeğim üzerimde uyudu şimdi asla durmuyor. bol bol kucağınıza alın derim hatta orada uyutun size kokunuza sıcaklığınıza ihtiyacı var bazen sırf bu yüzden bile ağlıyor olabilir çünkü bebekler anne karnını özlüyor. Tabi karnı da aç olabilir ama fazla fazla emzirmek gaz sorununa da yol açar.
Yumudukannesi Nisanannesi1 10günlük bebek anne kokusuna ihtiyaç duyar koynunuzda uyutsabız daha huzurlu ve mutlu olur en çok ani bebek ölümlerinden biri de yenidoğan bebeğin yalnız başına uyumasıymış.
Tugcedursun Nisanannesi1 kucağa alıştı demeyin lütfen tabii ki sizin kolunuzu isteyecek bol bol sarılıp ten teması yapıp emzirin. 10 günlük daha kıyamam ben ona🙂 uyutma konusuna gelince oğlum geceleri emzirip yatağa koyunca uyuyo tabii alıştırmak 2 ayımı aldı gündüzleri kucagimda uyuyor 🤗