_kaanefee Kızlar oğlum 9.aya döndü yani 9aylıga girdi şimdi çekim yapıyorum yaparken 8 bitti diye yani 8.ay tanamladı diye 8 mi yazmalıyım çekim fotousuna,,yoksa girdiği ayın sayısımı yazılır ?? Kafam karıştı 🤔
MerveAkty _kaanefee doğduğunda 1 aylik demiyoruz 30 gün geçtikten sonra 1 aylık diye foto çekiyoruz 😁 en azından ben öyle yapıyorum ha yanlışsam da bilmiyorum 😁 8 yazman mantıklı bence ya 8 aylik oldukk yazarsin yada 9.aya merhaba dersin🎈🎈