Benim gibi bebeğine mama vermek zorunda olupta 6.ayini iple çeken var mı ?☹ yoksa bu duruma alıştınız mi ? 4 aylık kızım ben hala alışamadım ne yazıkki ama saglik olsun diyip geçiyorum,geçtiğimi sanıyorum… 6.aydan sonra mamayı oldukça azaltmak istiyorum ama sanırım bu biraz mümkün olmayacak 😖 bu fikrimde ilerleyen anneler mutlaka olmuştur onlardan öğrenmek isterim 6.aydan sonra neler yaptılar?