Ocakannesii Kızlar 4 ay 11 gün oldu doğum yapalı iki aydır falan o kadar çok saçım dökülüyor ki taramaya korkuyorum morelim bozuluyor artık hamilelik öncesi ve hamileyken hiç dökülmezdi şaşırıyorum şu an bu ne zaman bitecek
bgmarik Ocakannesii bitmiyor.Kızım 1 yaşında oldu saçlarım hala dökülüyor.O güzel gür saçlarım gitti😔
Morfrenk Ocakannesii azalır yakında dökülmesi. Kel kalmaktan son anda kurtuldum ben azalıyor merak etmeyşn☺️😅
Ocakannesii bgmarik Ay deme zaten çok saçımda yoktu ince telliydi artık bakıyorum açılma falan var mı diye düşün yani topluyorum sürekli bunun bi çözümüde yok sanırım şampuan vs saç yağı gibi bıraktım kaderine😄
Ocakannesii Morfrenk Kel kalmama ramak kaldı gerçekten avuç avuç geliyor elime hele duştan sonra biter inşallah ya 😅
bgmarik Ocakannesii şimdi bioblasın phytokeratin diye bir şampuanını deniyorum iyi geliyor gibi.Uzun süre kullanıcam bakalım işe yarar inşallah 😔