Merhaba güzel anneler 33 günlük bebeğim var. Elimden geldiği kadar sürekli emzirmeye çalışıyorum. Gün de 1 ya da 2 kere mama veriyorum. Ama emerken uyuyor sürekli uyandırıyorum kulağına ayağına falan dokunup iki çekip geri bırakıyor. Sanırım ilk 3 dakika rahat çekiyor sıkıntı yok kendini zorlamaya gelince hiç yormuyor prensesim kendini 😊 hem sütüm artsın diye hem de uyurken sağmak için manuel bir süt pompası arıyorum. Sizlerden tavsiye almak istedim. Zira kullanıcı yorumlarına pek güvenemedim. Var mı öneriniz 😊 elektronik daha iyi biliyorum ama maddi yönden manuel daha uygun. Şimdiden teşekkür ederim 🤲😘