Tosbe kahvaltıda omlet pankek peynir zeytin salatalık domates değişiyor . Ara öğün avokadolu yoğurt sonrasında çorbası daha sonra tekrar sade ya da meyveli yoğurt bazen ceviz fındık falan atıyorum içine . Akşama da ya ona yemek yapıyorum yada bizimkilerden yiyor . Genelde hep bi kaseyi tam dolduruyorum yiyebildiği kadar yediriyorum bu kadar şu kadar diyemem yani bazen bi kaseden az fazla yer bazen sadece bi kase yer. Mesela pankek yaptığımda 3 tane yer 1 salatalık 2 çeri domates bir küçük dilim peynir . Omlet yaptığımda 3 yumurta kırıyorum çoğu zaman bitirtir bitirmese de çok az kalır.