Sedaaay Kızlar daha oncede yazmıştım bebeğim fışkırtarak her beslenme sonrası içtiğini geri kusuyordu doktora ısrarla söylüyordum ama anlamıyordu sonunda bebeğim hiç kilo almayınca anladı ilaç motilium günde 4sefer 2ml her beslenme öncesi dedi aptamil ar mama verdi bebeğimin gazı bitti ama gaz damlasını kullanmaya devam et midede gaz oluşmasın dedi ilk ay kusmabyoktu bir kilo aldı 2.ay 600gr 3.ay 24gündede 220gr bu arada bebeğim 2830 46cm doğdu su an 4820gr 59cm 2ay 24günlük kilo alamadık son ay söyleyeceğim bu doktorlar neden bize inanmıyor 🤭bebeğim çok kusmasa kusuyo dermiyim ya 😶
Burcu35 Sedaaay Reflüsü olan bebeklerde yediklerini kusar kilo alamaz yedirdikten sonra bi süre dik tutmayı yattığı yeri yükseltmeyi denedn mi?
balannesiii Sedaaay aptamil iyi gelir umarım canım benim oğlanı kabız yaptı cok kötü gazı oldu hep ben o yüzden değiştirdim
Alazcns Sedaaay doktorunuzu ikna etmeye çalışmak yerine keşke değiştirseydiniz. Geçmiş olsun kuzucuga😔
Lokum Bizim de doğduğumuzda beri reflü sorunumuz var ve çok iştahlı bir bebek olmasına rağmen kilo alımı az doktor gaviscon toz verdi bir de anne sütü kıvam artırıcı mama ona başlıcam
balannesiii Sedaaay inşallah canım benim bebeğim daha 2 aylık olmadı sanki ek gıda alıyormuş gbi katılastı cocugumun kakasını🥺 bende burdan arkadasların tavsiyesyşe bebelac gold aldım bkalım şuan bir sıkıntımız yok