Kızlar 20lik disim iki gündür çok kötü doktora gidiyorum antibiyotik veriyor emzirdigim için 500lük veriyorlar normalde 1000lik kullanmam gerekiyormuş sanırım. Ama iltihabı bir türlü geçmedi şiştikce sisti iltihabı nasıl geçirebilirim ya maydanoz suyu falan gargara yapıyım diyorum iltihap sökücü özelliği var diye. Bu cok ise yarıyor bunu dene şu ağrıyı kesiyor dene diyeniniz var mi. Cok kötüyüm ağzımı açamıyorum konuşamıyorum