Merhaba değerli anneler, benim üç aylık minik bir kızım var. Haliyle büyüyüp geliştiği için bir günü diğerini pek tutmuyor 🙊 son bir haftadır uykusu geldiğinde gece/gündüz fark etmeksizin ağlamaya başlıyor. Bazen kucağımda sakinleşiyor, bazen yatağına yatırınca sakinleşiyor sonra kendi kendime panik oluyorum acaba ağrısı falan mı var diye ama uyandığında çok neşeli ve hareketli bir bebiş, bir sıkıntısı olsa sürekli ağlar diye düşünüyorum. 😔 Daha öncesinde hiç böyle yapmıyordu, uykusu gelince uyuyuveriyordu. Bu durumu yaşayanlar var mı, tavsiyeleriniz ve yorunlarınıza açığım. 🙏🏻